Anunț - Tender!

Anunț - Tender!

Automobil Club din Moldova (ACM), finanțat de către UNICEF, implementator al proiectului Drumuri sigure spre școală (Safe journeys to school), vă invită să participaţi la concursul de selectare a companiei potrivite pentru prestarea serviciilor de design și printare a materialelor de promovare, a Pachetului educațional pentru siguranța rutieră și a elementelor reflectorizante.

Perioada de prestare a serviciilor 01.05.2024 – 31.12.2024.

 

Servicii care urmează a fi prestate:

  Servicii de design și printare a materialelor de proiect:

  • Pliante full color (cu pliere, 100x210mm)/alte materiale promoționale – 2000 bucăți
  • Printare full color A4 – 1 690 bucăți
  • Servicii de design pentru infografic
  • Pachetul Educațional pentru Siguranța Rutieră (mapă cartonată A4, full color, cu laminare + 3 broșuri A4 print full color prinse cu spirală, semn de carte și postere full color A4) – 3000 bucăți
  • Panou din PVC, format A2 cu design – 6 bucăți

 

  Servicii de design și printare/elaborare a pachetului de participant:

  • Mapă cartonată brand A4, full color, cu buzunar, cartonată – 590 bucăți
  • Pix clemă, imprimare color, cerneală albastră, dimensiune 10x145mm – 590 bucăți
  • Carnet A5 pe spirală, coperta 4+0, cu laminare, interior 40 foi albe – 590 bucăți

 

  Procurare elemente reflectorizante:

  • Veste reflectorizante cu imprimare full color două păți – 1386 bucăți
  • Reflectorizante (brățări sau flickere sub formă de ursuleți și/sau alte forme) cu imprimare full color o parte – 25 100 bucăți

 

Participarea în procedura de achiziție
 

AO ACM invită companiile din Republica Moldova să prezinte ofertele tehnice și financiare pentru serviciile prezentate mai sus.
Procedura de achiziții se va desfășura dintr-o singură etapă, iar companiile aplicante urmează să prezinte următoarele:

  • Formularul de ofertă completat
  • Oferta tehnică și financiară a serviciilor
  • Prețul și termenii de realizare
  • Alte informații relevante (experiența anterioară)

Criterii de selectare a companiei:

  • Experiența anterioară
  • Prețul
  • Termenii de prestare a serviciilor

 

Menționăm că achiziția beneficiază de scutirea de TVA cu drept de deducere la import și/sau livrarea pe teritoriul țării a produselor destinate implementării programului.

 

Pachetul de aplicare urmează a fi expediat la adresa: office@acm.md până la data de 26 aprilie 2024, ora 16:00. Rezultatele achiziției vor fi anunțate până la data de 30 aprilie 2024.

Pentru detalii sau clarificări, persoana de contact – Tatiana Mihailova, E-mail: office@acm.md

Formularele pentru ofertă, le puteți descărca aici.